Rindu nak makan Laksam Mak :)



Saya memang suka makan Laksam.. tambah2 kalau hasil dari air tangan mak saya.. sedap tau.. selalunya kami anak beranak makan Laksam dengan Kuah Lemak :)

Selain buat untuk anak2 dan suami, mak ada amik tempahan Laksam kalau orang kampung atau sedara mara order.. boleh la sikit2 :)

Mak saya suri rumah tapi sangat suka berniaga.. berniaga kecil-kecilan je.. selain Laksam, mak ada amik tempahan buat Cendol juga.. mak juga ada meniaga tudung.. hihi..

Hanya sekadar hobi dan mengisi masa terluang.. nak main dengan cucu.. belom diberi rezeki.. in shaa ALLAH nanti ada la kan :-*

Tapi sejak arwah adik meninggal mak dah kurang amik tempahan lagi.. baik untuk tempahan Cendol atau Laksam melainkan buat untuk makan je.. kalau mak buat banyak.. comfirm diajak sesape mai ghumah :)


Previous
Next Post »
8 Komentar untuk "Rindu nak makan Laksam Mak :)"

air tgn mak tiada tndingnnya..

Laksam..kak ros pun suka, tapi selau malas nak buat!!!

kalau di kelantan laksam mmg dengan kuah lemak je..laksam memang best :)

Laksam sedapnya.. mmg leceh sikit kan kalau nak buat, so sekali buat terus macam kenduri baru berbaloi. Nak laksam jugak :)

laksam mak ciksu kaler kuning? aikk mcm pelik pula dimata jaa hihi... laksam ore kelate kaler putih....

hari jumaat mkn laksam kat umah..:)

laksam mak mmg mabeles... deqla pun suka laksam yg mak buat..hihi

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF