Saya nak resepi



Lala Masak Pedas.. itulah komen Husna baru2 ni..  

Maaf ye Husna.. bukan ciksu yang masak Lala Masak Pedas ni..


Lala Masak Pedas ni chef kat ROSDET TOMYAM yang masakkan..

Untuk resepi Lala, ciksu belom pernah buat entri lagi.. kalau untuk Kepah Bersos Cili ciksu ada resepinya.. cer try KLIK SINI :)

pppsssttt: Rasa serba salah pulak sebab tak dapat nak membantu.. sebab Husna tengah mengandung sekarang ni.. sape2 yang ada resepinya tolong la kaborkan ye.. tak pon Husna minta tolong cik goggle je..



Previous
Next Post »
7 Komentar untuk "Saya nak resepi "

Resepi campak2 je husna..yg pentibg bahan tumisnya kena ada bwg putih, bawang kecil tumbuk lumat..sos tiram..cili kering dh blend..sos cili dan sos tomato..last sekali masukkan lala or kepah..gaul2 sampai terbuka kulit. Padamkan api...sedia di hidang...

Cuba cari kat dapur tanpa sempadan tu..mana tau kot2 ada.hehe

alolo... kalau camtu kita minta tolong en gugel jelah ye husna utk resepi tu.

hehe...xpe ciksue..nanti husna reka la sendiri resipinya.. resipi kepah bersos cili ciksue tu pun nmpk menarik..leh husna cuba nanti.. :)

owhh mesti dia ngidam nk mkn kot.. sbb tu tanya resepi...

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF