Sedapnya kalau dapat makan..



Tetiba teringin nak makan kek coklat kukus la pulak.. pekena dengan orange juice.. nikmatnya... 

Oghang sakit memang macam ni kan.. semuanya dia teringin.. itu nak, ini nak.. sudahnya tak boleh makan.. huhu.. 

Batuk lagi ni.. cam no nak buat.. 

Ayor pon tak da lagi.. huhu.. sedey giler ni :(




Previous
Next Post »
10 Komentar untuk "Sedapnya kalau dapat makan.."

sabo je la akak....hehhe..nanti da sihat, makan la puas2 ^^ get well soon

sedappp.. semalam baru dapat makan kek husben surprise birthday..hee

waahhhh... etrliur deno dgn kek tu.. nak!!!

klu tgh sakit mang teringin mcm2...

meh datang umah Ros. Ros buatkan tuk ciksu.. huhu(macam dekat je kl-jb).....

mmg sedap.. nyum3... tp xleh mkn byk2 ..muak...huhu

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF