Siapa tahu apa nama kuih ni..



Sila angkat kaki tangan.. hihi..

Saya pernah gtau sebelum ni namanya.. "ada sesiapa yang masih ingat?"

Nak buat entri pasai kuih ni.. sampai ke hari ni tak terbuat2 lagi.. dok becinta aje, bila ler nak buatnya.. :)


Previous
Next Post »
15 Komentar untuk "Siapa tahu apa nama kuih ni.."

lama tak jenguk sini. hai ciksu.. sihat?

kuih ape tu? tak pernah tgk pun.. ciksu, nnti cek inbox kat fb ye. ;)

Pernah tgk.. Tp x ingat nama... Rasa manis2 kan... Hehe

hmm tak tahu..kueh apa ni eh..tapi warna dia cantik..

hohoho..mmg tatau la namanya. tgk pun tak pernah. hehehe

ok dah tau nama kuih ni... hihi..

hihi.. Ros tahu CIksu.. ada hadiah tak?.. (dah baca entry yg kat atas)

kueh apekah itu ciksu..tak pernah tgk pun..ngee

Saya suka makan, rasanya enak sekali

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF