Tembikai Susu..



Sebenarnya saya yang teringin sangat nak makan buah termbikai merah dengan tembikai susu ni.. kebetulan tengah puasa hari tu.. itu yang nampak macam2.. hihi..

Sekali saya pula tak sihat.. batuk2 dan sakit tekak.. so, tak dapat la nak makan.. huhu..

Just buat jus tembikai susu untuk cik abe je.. 

"Saya?" tengok je la.. nak makan tak berani sebab tembikai sejuk kan.. 

pppsssttt: cantik tak kalau saya jadikan doddle tu sebagai `watermark` baru saya ;)




Previous
Next Post »
14 Komentar untuk "Tembikai Susu.."

cntik la doodle tu..ssuai sgt..:)

hehe , jgn sesekali mkn ye..tggu da sihat ekk..smoga cpt baik

suka rock melon..tp mahal sikit kan?

first time sy mkn buah tembikai susu masa form 5. hikhik

cute gak doodle tue..tp utk pic tue cam agak bsr....heee...blog walking here..singgah r blog sy gak kat http://precioushandsatelier.blogspot.com/ tgk bunga2 cantik mekar dlm cara berbeza ssuai utk deko umah anda atau wat yg tersyg...

huuu sedap tu musim panas ni..

sedap memabg sedap cik su. tapi Ros tak boleh makan.. kalu makan mesti akan rasa susah bernafas lepas tu. huhu

Sy pntg sethun je.. Lpas tu mmg mkn je.. Hee... Tpi mmg sejuk pun.. Cntik doodle tu...

saya tak lalu sangat tembikai susu,huhu..
watermark tu cantik tapi pada pendapat saya klu kecikkan sikit ok la sebab macam ganggu pic asal, huhu

sekali pandang saya ingat gambar tu pinggan seramik hiasan... rupanya tembikai susu dengan watermark doodle hehe

salam ciksue...

tembikai buah kegemaran saya..

tgh puasa memang teringin macam2kan..?hehe

deqla dulu x suka tembikai susu..skng ni ok dah bole mkn.. watermark tu kecikkan la dear..huhu

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF