Teringin nak makan..


Ketayap.. dah lama tak buat.. last buat ghasanya masa bulan puasa dua tahun lepas kot.. tu pon masa dok kat ghumah lama area Tasek 64, Masai..

Bahan2 lain semua dah ada cuma mana saya nak cari kelapa muda.. nak parut amik isinya.. buat inti ketayap guna kelapa muda lagi sedap ghasanya.. berbanding kelapa parut yang tua.. 

Area KL kat mana errkkk nak carik.. takkan nak kena pi Pasar Borong Selangor, Sri Kembangan kot.. situ banyak kelapa muda.. 

Kalau nak apa salahnya kan ke sana.. lagipon situ area ghumah lama saya juga.. Pangsapuri Sri Indah, Taman Equine.. hihi

Sapa suka makan ketayap.. angkat tangan laju2.. hihi..





Previous
Next Post »
12 Komentar untuk "Teringin nak makan.."

my favourite tu,hehehe...

jom join...

mencari 35 org pemenang...

http://blog-threeinone.blogspot.com/2013/05/giveaway-simple-simple-by-anis.html

nampak dok akak angkat tangan nih...hihihi dapnyew

kak sue dok kat taman equine je ke?alahai comey nyer tempat dekat ngnn BK dah

Saya suka ketayap jugak.. kat sini kalau buat kami pakai kelapa kering tu jer, huuhu asal boleh.

Pstt: kenapa ek dalam my bloglist, ur url katanya takleh detect feed something, dah baper kali saya remove add balik, tapi sama jugak. Kenapa yer?

husna tlong agkat tgn abah..haha..

abah suka sgt..husna jrg sebab lain org lain cra msaknya..ada yg inti bnyak..x sukaa...>.<

akk suka mkn..mak akk rajin buat..akk malas..hehe

Kakak suka kalau inti dia letak durian lagi sedap kan:)

sama la dah lama x mkn kuih ketayap ni.. kalo nak apa slhnya ke sana tu.. nak 1000 daya kan... =)

hari2 mkn..sbb mak sy jual kuih..:)

hurmmmm sedapnya, nama lain....kuih gulung

dengan rasminya saya sendiri xtau apap tu ketayap. :3

MJ makan jugak tapi takdak lah kerap, kalau teringin je baru makan :D

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF