Ubi Kayu..


Sedapnya kalau dapat ubi kayu kan.. macam2 boleh dibuat dengan ubi kayu ni.. ghajin dengan tak ghajin je..

Kerepek pon boleh, getuk ubi kayu pon sedap, habis malas rebus je.. hihi..

Kalau terlebih ghajin boleh buat bingka ubi kayu.. lama tak makan.. buat versi lama bestkan.. letak arang kayu di atas dan di bawah.. rasanya pon lagi sedap.. 

Setakat ni kalau saya dapat ubi kayu.. ini je la yang saya ghajin buat.. yang lain kim salam banyak2.. hihi..

 rebus pastu golek atas kelapa yang dicampur gula..

buat getuk ubi kayu pon sedap.. sangat suka :)

pppsssttt: sebut ubi kayu banyak2 kali ghasa pelik la pulak :p





Previous
Next Post »
7 Komentar untuk "Ubi Kayu.."

Sygnya sy xleh mkn ubi kayu... Berangin... Huhu...

goreng pun sodappp...minum dengan air kopi.

akak x leh makan ubi kayu..sure angin banyak dalam badan...tp tgok mmg terliur...huhu...

sedapppnya ubi kayu..lama tak makan ni..dah susah nak jumpa..huhu..
akak suka rebus je atau goreng:)

sedapnya....lama tak makan ubi kayu...

mmg dah lama tak mkn ubi kayu..angin..kus kus

lisa pun suka ghetuk ubi kayu tu... hee..selain drp tu kurang sket... :)

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF