UV minggu ke 3 bulan Mei..




Selalunya area UV saya dalam  200++ je.. 

Nampaknya UV saya makin meningkat ke angka 300++ dah.. sukernya ;)

Untuk minggu lepas ada satu aje UV 400++ yang terselit.. 

Ok.. kita cuba lagi ye ciksu :p



Previous
Next Post »
10 Komentar untuk "UV minggu ke 3 bulan Mei.."

sau peningkatan yg baikkan.. dah lbh 350 blh lah apply exabytes pulak .. sy pun x mohon lg.. tgklah nanti² ..

ye...insha Allah lepas ni akan baik lagi UV tu :)

byk nye uv ciksue, mesti nuffy pun lebats ni.congrats :)

alhamdulillah... perkembangan yg memberangsangkan...hikhik..

wahhh..banyaknya!
alhamdulillah. saya x pernah sampai tahap tu lg

mane tak meningkat..ciksu rajin update entry..hee tahniah yer..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF