Ya, saya akan buat QR Mini GiveAway setiap..


BULAN.. uols mesti `pangkah` dekat kalender uols setiap 17hb. tau.. hihi.. tulis dekat situ QR Mini GiveAway, boleh :)

Ala, tak kisah pon kalau uols tak `pangkah`.. ciksu saje je..

Tapi itulah perancangan saya untuk setiap bulan yang akan datang.. semoga dipermudahkan hendak-Nya.. aamiin.. 

pppsssttt: untuk 17hb Jun 2013, dah ada hadiahnya.. nantikan ye ;)

 


Previous
Next Post »
12 Komentar untuk "Ya, saya akan buat QR Mini GiveAway setiap.."

waa..syoknye..tiap2 17 hb leh dpt hadiah..bagus jgk idea ciksu ni..nanti nak pinjam idea ciksu bleh..hehe

in shaa allah..
hrp xterlepas lgi segmen ciksu hehe

rajinnya ciksue buat GA, saya tak nyempat2 pun lagi..bile tah, hehe :)

wah! menarik! kena set date tiap bulan ni. hihi :D

lama tak lawat ciksu.. thanx ciksu, ingat lagi kat Ros... banyak yg Ros terlepas ni kan... ciksu dah buat ga rupanya... tahniah ciksu.

nak join la nanti.. harap2 tak terlepas nanti..

inshaa Allah..ada masa nnti pasti husna join..=)

husna klik iklan IKEA kat sini..=D

wahhh buat setiap bulan ke?? bestnyeee

mari join my first GA :)

http://masnayli.blogspot.com/2013/06/giveaway-pertama-bulan-jun.html

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF