Apa nama ikan ni ye?


Selamat siang semuanya. How are u today? Mulakan pagi anda dengan bersarapan ye ;)

Siapa tahu apa nama ikan tu?


Previous
Next Post »
29 Komentar untuk "Apa nama ikan ni ye?"

Pernah mkn tpi x x tahu nama.. Failed sikit bab2 nama ikan nih.. Hehe

ala, bab bab ikan ni ROs lemah sikit.. hihi

as salam ciksu, pagi!!
mesti kena sarapan kalau x mne mau dpt tenaga hehe
#zaza pun xtau ikn pe huhu sorry!

awalnya entry dah keluar. akak baru terkial2 ni haaa........

ayu bab ikan ni fail sikit.hihi

Saya memang tak reti pasal ikan. hahahah

nama ikan tu adalah ikan dotdotdot...

x pernah tgk lak ikan ni... ikan apa ni ek...

Alamak. nina tak pasti la pulak!

Sah kakak tak tahulah ciksu. Macam ikan patin, macam ikan douri entahlah..

bab2 ikan ni blur sikit..bab tak makan ikan..jadi kurang lh pengetahuan nyer

kita kalau bab2 ikan ni xreti sangat..tahu 4-5 jnis je..heee

tak tahu la cik sue..saya bukan kenai sgt gan ikan² nih..hahaa..maaf tak dapat mbntu

Puasa Nazar hari ni takde sarapan..hehe..alamak, akak ni failed nama2 ikan..haha

siapa nama ikan itu? heheh.. tak kenal la pulak.. yang pasti kita jarang beli ikan ni.. sbb kita punya feveret ikan temenung dan ayam je.. :D

alahaii.. x tau la..cer cik sue tanya ikan tu apa nama dia.. hahaha.. ;p

hai jom join contest saya.. http://yuyukstandalone.blogspot.com/2013/06/contest-mereka-tagline-jelitawanis.html

Alamak...nur bab² ikan ni mmg xpandai...
Jejak market pun jarang..huhuhu

Tak tahu ikan apa nie???
Kecik jer

tak tahu .. buta nama ikan ni, ikan gelama ker?? huhuhuhuhu

Ikan apa yeh..... Ikan tahu ke? Pernah nampak tp tak tau nama! Hehe

bab2 ikan ni mmg jijah xtahu.. yg tahu ikan kembung gan bawal je..heee

err..ikan ape ek..tatau la ciksu..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF