Bapa ku pulang dari kota



terjumpa pic kereta ni hari tu masa tengah goggle.. hihi.. tetiba teringat lagu ni. dulu masa kecik2 suka sangat nyanyi.. alahai rindunya saat jadi kanak2 kan ;)

jom nyanyi sama2, nak.. 

bapa ku pulang dari kota
bapa ku beli kan kereta

kereta kecil warna merah
boleh ku bawa ke sekolah

pon.. pon.. pon.. pon.. pon.. pon.. pon.. pon.. pon
kereta kecil ku berbunyi

mari lah adik mari naik
boleh ku bawa jumpa nenek

pppsssttt: selamat pagi :)


 


Previous
Next Post »
24 Komentar untuk "Bapa ku pulang dari kota"

mia hari hari nyanyi lagu nih...

nyanyi lagu ni masa tadika...hihihi

selamat pagi sue

selamat pagi..

pssstt: Invoice n kerisik akak mana?

alololo..syomel je gambar kereta tu kan. morning cik sue! hehehe

selalu juga nyanyikan lagu ni kat faiqah.. hehe.. :)

lagu kita kecik ni sampai anak-anak sekarang pun masih nyanyi lagi tau...

cantik...
lagu tu smpai skrg pun igt :)

hihi~comey yer la kete tuh....

haah lagu zaman kekecik ni.. smpai skng hafal lagi...hihi..

haha..ikut mnyanyi gak..ceria sungguh

Lalallalalalala!!
Hi3!!!!
Layan jer lagu bebudak ni.. ;D

anak queen suka sgt dgn lagu ni.. siap request lg beli kereta utk dia kaler merah...

masa darjah 1 darjah 2 dulu memang suka dok nyanyi lagu ni...he he he...

ini lagu dalam kelas muzik masa sekolah rendah! saya suka..saya suka...

qhayra slalu nyanyi lagu nih..slmt petag sis ":)

lama tak nyanyi lagi ni..
hehehe

Selalu nyanyi lagu ni dgn anak2.

ala..tak nak kereta tu.. lagu kata kereta merah.. nape gambar hijau.. hihi

dulu masa sekolah memang suka sangat la kalau kelas muzik. dapat nyanyi. hihi..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF