Bihun Goreng


 Ini je yang sempat saya snap gambo. Yang dalam tupperware tak sempat nak snap.

 Akhirnya, bila suami bawa balik bekas. Sekali tengok habis licin. Alhamdulillah. Lega. Menepati selera mereka ;)

  Seronok tengok bila habis.

 Ini bihun goreng yang masih dalam kuali. Saya guna kuali 22 inci. Senang. Sekali masak je. Tapi mau lenguh bahu jugak la masa dok mengacau tu. Hihi.

pppsssttt:


Previous
Next Post »
27 Komentar untuk "Bihun Goreng"

sedapnye nampak bihun 2...bolehlah mintak respinye :-)

fae x berapa suka makan bihun hehe xtau kenapa

alhamdulillah..mesti sdp ni sbb tu habis.. hihi.. ehh apa yg psssttt.. tu dear ? ;p

tengok rupa pun dah nampak sedapnya, ada telur dadar lagi :)

tgk makan petang2 kat opis mmg mengundang lapar :D

ooo lahaii.. sedapnya bihun goreng...

kalau goreng bihun banyak2 ni memang lenguh bahu nak mengacau... pernah rasa...especially time raya.. hu hu hu...

alhamdulillah cedapnya ciksu buat bihun goweng :)

Saya masuk sebungkus kecik untuk 3 orang (JJ makan paling banyak) pun dah rasa nak tercabut bahu nak bagi sebati.. mmg respek la Ciksu, bahagia kan tengok bekas kosong :D:D

wah.. bestnya.. nak sikit nak sikit.hehehe

sedap!! terharu kan, bila kita msak habis dimakan :)

wahh sedapnya nampak! patut la licin..hee

banyak tu..
rajin nyer cik su..

memang happy sangat kan kalau apa yang kita masak orang sapu licin..

lazat sekali time2 dinner gini

saya tag ciksu, jom join, dapat doodle comey..;-)

http://nazirahnyerr.blogspot.com/2013/06/segmen-doodle-comel-by-fizgraphic.html

wahhh.. mesti sedap. cikna nak goreng mee sebungkus pun tak berapa nak lepas ciksu. hihi..

cikna doakan juga impian ciksu tercapai. InshaAllah. ;)

terliur tgk aih..petang sat nak masak gak lah

Assalamualaikum ciksue..

Alhamdulillah..licin tu tandanya sedap sgt2....hehe

lama x masak bihun goren gini, biasa msk bihun goreng singapore je..

sedap ni Cik Su goreng.. bila la boleh merasa air tangan ciksu.. hihihi.

salam ciksu..tu tandanyaaaa ciksu mmg pandai massak..huhu..kak intan nak tapau ket boleh..? hihi

wahh best kan kalo kite buat kasi org makan,,rasa puas kan..rajin cik su goreng byk² :)

Betul tu QR, masak meehoon ni mmg boleh lenguh tangan dan bahu...hehe

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF