Khas buat MAK



pic ehsan dari fb cikna. tak sempat saya nak snap pic masa sampai hari tu. cantikkan. saya masih kekalkan tema lobak juga. sebelum ni saya order untuk makan. nak tengok coklat yang sebelum ni boleh klik SINI :)

saya order coklat ni khas dengan cikna. cikna mana lagi cikna klate ler. hihi :)

ada yang belom kenal lagi ke. kalau belom kenal meh singgah sini sekejap. cer tengok apa yang ada ye. 

kalau berkenan di hati dan teringin nak rasa, silalah jangan malu atau segan untuk hubungi beliau di muka bukul


saya order coklat ni sempena hari lahir mak saya yang jatuh pada 1 jun yang lalu. alhamdulillah. doa saya semoga mak dikurniakan kesihatan yang baik dan dipermudahkan segala urusan hendak-Nya. aamiin :)




Previous
Next Post »
17 Komentar untuk "Khas buat MAK"

comel....!
coklat cikna ni sayang tau nak mkn..
sbb comel sgt.. :)

cik na ni buat coklat sume comey2 ye...kfieda nanti nk oder time besday suami la..

smlm ye besday mak? Hepi belated besday makcik.hehe

happy belated birthday buat mak cik sue. terliur pulak tgk coklat tu. hehehe

menariknyer bagi adiah coklat gini... ermmm bole bg mak sy bulan oct nnt, InsyaAllah...

Cantik... sayang plak nak makan hihihi...
Xblh bg mak mkn byk2 coklat tu takut nnt kencing manis.. :D

utk mak ye.. comel.. hbb buat mak ciksue...

happy birthday to your mum, mesti mak terharu kan :)

mak ciksu suka? dia makan tak? hehe.. thanks ciksu order ngan cikna.. ;)

dah terima bayaran. tq!

lama x bua coklat ... rindu nak buat...

jijah sukaaaaaaaaa sangat coklat chic na!

Lama dah tak makan coklat..cantik coklat tu..mesti sedapkan..

Lawanyerr, awk pandai buat coklat ke.. Suka3

coklat cikna smuanya kiut miut..m tuannya juga.hihii

lobak jugakkkk.. hihihi.... Happy belated birthday tuk mak ciksu

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF