CPUV ke 6


ntah bila dapat pon saya tak pasti. ye la kan sebabnya saya selalu je buka akaun nuffnang tu tapi tak la pulak nampak CPUV ke 6 ni. 

tengok2 je dalam jam 9pm semalam. ada la pula. tapi dah credited. tak smpat saya nak buat pa pe. huhu. 


alhamdulillah :)

thanks ye nuffnang .:)


Previous
Next Post »
21 Komentar untuk "CPUV ke 6"

hahaha....... saya punya ada la 2 hinggit kot.. entah bila nak bertambah pun tak tau

Walaupun cuma seminggu bertahan, alhamdulillah rezeki..

Dulu saya letak iklan nuffnang ni diblog saya. Tapi macam tak ada apa2 pun dan saya sebenarnya tak reti sangat nak cek2, jado saya buang jer iklan tu dari blog saya.

Tapi saya nampak memang ada yang berjaya menjana income di sini.

assalamualaikum qaseh...tahniah2 yer..:)

da lama sy x dpt earning dr nuff hu3

byk gak dapat... saya dapat 0.02 sen aje... huhuhu

syukur alhamdulillah...tahniah cik sue... ;)

wahh reseki tuhh..xkisah la bila ada jnji masuk kan??hehee

pelik kan.. nuff ada prob kot.. sy pun jd camni

takpe...nanti dapat lagi la tu...

Tahniah ye cik Sue, berderet ha CPUV ;D

Apa-apa pun tahniah. Murah rezeki akak.

heee kan ada rezeki dah tu..

yg ni akak dapat juga.. tak sedar bila Nuff masuk kan..:)
rezeki..

kadang2 mmg tak perasankan..
tahu2 ade je..

Nak godek mcmana ciksu tentang nufnang ni..?

Tak sempat nak buat pape...Nak buat apa pulak tu QR....

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF