CPUV ke 8


alhamdulillah. lepas je publish entry CPUV ke 7 tengah hari tadi.

sekali pi la godek2 akaun nuffnang, tengok2 ada pulak CPUV baru.

trima kasih nuffnang :)


ada dua cpuv yang tengah `on going` sekarang ni. 

alhamdulillah. alhamdulillah. alhamdulillah :)



Previous
Next Post »
31 Komentar untuk "CPUV ke 8"

tahniah ciksu.. bestnya ada cpuv tgh jalan2.. =)

*ciksu, sy duk ipoh kat ngan bercham..

bila la nak merasa 'on going' huhu

Mieya pon dapat CPUV ni jugak. tahniah !

Alhamdulilah ciksu... rezeki.. nuffnang ni kena pandai bodek baru dapat lebih..heee

Tahniah...Alhamdulillah! rezeki ber blog kan? :)

tahniah....
murah rezeki ciksu...

Salam ciksue....

Cmner nak godek2 ac nufnang tu...???

Apapun tahniah utk ciksu

wah!. bestnya dapat CPUV, rezeki..

tahniah!!!
saya check tadi pun dpt gak BE yg ni

amboi banyak dapt cpuv... bestnya

cik sue sayang .. pg bertapa kat mana ni.. dah ptg pun masih tak bersiaran...

Tahniah..rezeki tu.Tapikan tahu tak projek c tu...tengoh duk fikir ni???

wahh byknye dpt cpu.. tahniah dear..

Tahniah...saya lama tak dapat..huhuhu

alhamdulillah, seronok kan dapat BE :)

ke manalah ciksue ni pergi...cuti2 malaysia ke..? hehehe

datang klik nuff...hehehe...tahniah!!!

alhamdulillah ya..salam sukses selalu dari Makassar - Indonesia :-)

Syok betul yeh QR... masyukkk!! hehe

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF