Ecadwinky edit blog saya


Ya, pemilik blog ecadwinky yang mengedit blog saya. Ala, uols mesti kenal kan. Kalau tak kenal ecadwinky, eca uols kenal tak. Ala, eca yang sekarang ni diberi amanah untuk mengupdate blog intanberlian tu. Haaa, kenal tak, kalau tak kenal memang saja rrr uols ni :)

Eca sediakan dua pakej. Satu untuk template biasa. Satu lagi untuk yang mesra SEO. Harganya berbeza ye. Maklumat lanjut uols boleh singgah ke muka buku eca :) uols kena chit-chat sendirik dengan eca, baru la mesra nantikan. hihi

Kali ni saya edit keseluruhan blog "QasehnyaRania". Masih kekalkan tema LOBAKMERAH. Warna pilihan oren dan hijau. Hijau warna peberet cik abe saya. 

Antaranya untuk


FOOTER
"Menanti Pelangi Bersinar" tu idea eca. Model kaki panjang tu pic saya ye. Bukan orang lain. hihi. Itu pic kami dekat Pantai Tanjung Bidara, Melaka ;)

HEADER
Ni pic saya dengan aiman tak kisah. Anak kakak ipar saya. Sampai sekarang aiman ni nak tak nak je dengan saya. Tak tahu kenapa.Tapi kalau diberi kokokrunch atau gula2 laju je datang. Kalau aMik comfirm pangil "mama.."haha. Saya suka menyakat budak2 ye :)



"Rajuk Jiwa Menanti Permata" dipilih sempena entry first saya dalam berblogging. Semuanya gara2 tengok rancangan "Semanis Kurma" yang dikelolakan oleh Dato Ustazah Norbahiyah dan suaminya suatu ketika dulu. Lalu tercetus idea untuk karang entry pertama tu. Hihi. In shaa ALLAH lepas ni saya akan share usaha saya untuk hamil.

ICON
Untuk home, newer post dan older post. Ada carrot. Idea eca :)






ICON 
Ini tersangatlah cute. Siap dok menggedik2 lagi. Hihi.




BANNER
Pertama kali blog saya ada banner. Hihi. Saya guna doddle yang saya dapat dari fizgraphic hasil join segmen blogger muslimah hari tu.



TANDATANGAN
yang direka khas oleh eca. Saya suka sebab lobak tu senyum je. Uols yang lepas baca entry saya pon haruslah senyum ye. Hihi :)


WATERMARK
Hasil idea saya dan diolah oleh eca. Guna doddle juga.
 
SHOUTBOX 
yang paling saya suka sebab ada pic wisya. Buah hati saya. Siapa wisya, silalah godek entri lama2 saya. Pasti uols tahu nanti ;)



Oh ya kalau uols perasan untuk ini TERSANGAT LAH saya BERPUAS HATI tau. Dapat seperti apa yang saya nak. Dengan kombinasi warnanya yang menarik. Ada pulak baby2 carrot tu. So cute. Thanks eca kerana dirimu sungguh memahami diri ini. Banyak kerenah kan layan ciksu ni. Sampai eca naik fenin tau. Hihi :)
Pendek kata saya SANGAT BERPUAS HATI hasil editing ecadwinky. Walaupon amik masa yang lama untuk menanti hasilnya tapi saya bersyukur sangat. Beginilah hasilnya sekarang. Trima kasih eca.

Antara hasil edit blog ecadwinky yang lain ialah blog ciknur,  blog intanberlian, blog nazirah.
Silalah klik link2 itu untuk tengok hasil kreativiti eca yang lain. Jangan malu atau segan nak oder dengan eca ye :)

pppsssttt: thanks eca sebab sudi melayan kerenah ciksu :)


Previous
Next Post »
16 Komentar untuk "Ecadwinky edit blog saya"

memang cantik blog2 yg eca edit. kreatif sgt kan.. siap ada karot gedik2 tu yg tak tahan. hehehe..

terbaiklah eca! memang cantik n kreatif hasil eca.

pergghhh..dah agak nak mesti hasil Eca..!

boleh kenal kekemasan dan loading blog ciksu ringan... :)

eca mmg terbaiklah.. :)

ye akak, cantik sangat eca edit, saya suka, insyaAllah tahun depan nak mintak khidmat eca lagi, hihihi.. sampai skang still contact eca klu ada apa2 yg satu nak edit tapi tak tahu, dan eca layan ja apa pun saya tanya..;-)
eca memang baik...senang bawa bincang...

huhu... ok la tu... ada yang menolong...

terbaikkk... cantik dan kemas... =)

assalamualaikum qaseh...yer la mama ingatkn salah blog tadi rupa2nya dah bertukar wajah yer tahniah2 cantik...;)

cantik ciksu.. kemas je.. bila la Ros pulak nak memperkemaskan blog sendiri ni.. huhu.. tak ada masa yang cukup..

patut la akak masuk blog ciksu dah lain,ingat dah salah tadi..hehehe

nanti akak baca entri lama ciksu kalu ada masa ye

cantik sgt cik sue... mantapppp

Terperinci :D:D puas hati bila dapat apa yang diingini (amboi ayat saya, kemain). tapi saya serius ni maksudkannya.

eca ke..nk ke blog dia jap..sweet cik sue..sesuai gan cik su :)

maafkan ta ciksu.
Lama tak dtg sini.
Ni pun curi2 masa bw.

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF