Hadiah dari Kak Fieda


Hadiah ni dah lama patutnya sampai. kalau tak silap kak fieda pos masa time raya cina hari tu. tapi tu la ntah ke mana abang posmen tu bawa pergi beraya. sampai tak jumpa rumah penerimanya. hihi. pendek kata bukan rezeki saya.

sudahnya kak fieda  amik keputusan pos kembali. alhamdulillah selamat sampai kali ni. tima kasih ye kak sebab bersusah2 je poskan kembali.

semuanya hasil dari segmen ole2 anjuran kak fieda. siapakah 20 orang yang bertuah itu. saya lah salah seorang yang bertuah itu. hihi. antara barang yang saya dapat ialah 2 butir brooch :)

brooch abjad. kak fieda suruh pilih nak abjad apa. so, saya pilih 'R'. kenapa 'R' bukan 'S'. sebabnya ialah..

'R' for Raziz -cik abe saya
'R' for Rania -in shaa ALLAH
'R' for Rodziah -mak kedah
'R' for Rokiah -arwah tok mak dan mak mertua saya
'R' for Radzi -adik bongsu saya

 kerongsang 'love' sangat cute dan satu keychain rama2


pppsssttt: saya selalu tengok kalender sebelum pos sebab takut macam ni la. sebab tak pasti salah siapa nanti kan.



Previous
Next Post »
28 Komentar untuk "Hadiah dari Kak Fieda"

Tahniah ciksu..

Dpt tiga sekali tu..cantik semua nya...

wa cantiknya
nak juga boleh x hehehe
jom meriahkan blog saya
saya ni newbies blogger
umielman.blogspot.com
tq coz sudi lawat blog kita ye

comel2 je brooch tuu semua . jeles baqhanggg . hehehe . nyway, congrats !

wahh tahniahh dapat adiah..murah rezeki :)

salam pg ciksu..cutenye hadiah2 dr kak fieda yek

deqla pun ada dpt brooch dari kak fieda..kak fieda ni bisnes brooch kot..hihi.. cantik2..

tahniah ciksu..bestnyaaaaaaaa dapat gift lagi.. ^_^

lawa nyer brooch hati tu... suka sy tgk tp x pernah lak sy terjumpa brooch lawa2 gini....

emm.. mmg selalu juga jadi masalah ni.. lagi2 kalau y urgent tu la.. hihi..

alahai comelnya,,thniah ciksue ;-)

Lain kali kena beringat jgn pos time pejabat pos tgh sibuk...huhuhu

Lega tau dh sampaai..tu la aritu silap pi pos time nk raya cina..dh byk sgt surat agaknya smpai dh terbuang surat kfieda..huhu

tahniah untuk Cik Su :)

R untuk Ros kan CikSu?.. hihihi

alahaiiii kiut2 je semua.. ;)

Rezeki jangan ditolakkan QR hehe

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF