Hadiah QR Mini GiveAway Kedua



Seperti yang sedia maklum.. 

Mari saya perkenalkan hadiah yang bakal uols dapat untuk QR Mini GiveAway Kedua saya kali ni.. in shaa ALLAH bakal berlangsung pada 17 Jun 2013..

Uols akan dapat HALAL CHEESE POWDER..

Untuk pengetahuan uols hadiah ini ditaja oleh Kak Dayana.. pemilik D`Hannah Shoppe.. mula2 saya nak beli untuk dijadikan hadiah buat uols.. tapi sungguh tak sangka buah cempedak jadi nangka.. Kak Diana cakap dia nak sponsor.. alhamdulillah, terima kasih sangat kat Kak Diana.. saya doakan semoga akak terus maju jaya.. aamiin :)

Bagi yang belom pernah rasa keenakkan cheezy wedges home made ini memang merugikan tau..

Betoi saya dah cuba, memang sedapppp.. tak payah saya nak pi beratuq dekat Kepci hanya semata2 nak makan cheezy wedges tu.. sekarang ni kalau nak makan saya buat sendiri je... memang puas makan tau.. yang penting kebersihan pon terjamin :)
 

UPDATED:

Hadiah tambahan khas buat uols sebagai peserta QR MiniGiveAway Kedua saya ;)

  • Pure marine Collagen (PMC) 
  • Warna kuning
  • Gred AA
  • 100gram


pppsssttt: Good luck untuk semua :)



Previous
Next Post »
10 Komentar untuk "Hadiah QR Mini GiveAway Kedua"

rasa cam teringin jer nak join, hihihi

InsyaAllah nanti jijah join :)

owhb kak dayana pnya ek..ermm sy pon blum prnh cuba lg..hihii

insyaAllah..kalau sempat boleh join...

wahh baiknye hati kak dieyna.. dulu pun dia penah sponsor deqla.. hadiah yg cik sue dpt tu la kan..hihi..

dah penah rasa..memang sedap lah

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF