Jom buka restoran ;)


komen dari entri INI

seolah2 kak intan memahami saya la pulak kan. hihi. 

kalau kak intan nak tahu, ini salah satu impian saya satu hari nanti. bukan yang besar2 hanya sekadar untuk memenuhi masa terluang. in shaa ALLAH.

pernah gtau dengan cik abe pasai hal ni. katanya kita tunggu dan lihat. in shaa ALLAH :)

saya memang suka bab berniaga ni. mungkin sebab dulu belajar perniagaan. hihi. lagi satu ikut mak saya. mak saya kan meniaga tudung, laksam dan cendol. mak mertua pula meniaga kuih muih. hihi. 

idola saya Linda Onn. muda2 dah ada banyak cawangan. murah rezeki beliau kan :)

ibarat " ke mana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi kan.." 

pppsssttt: semoga ianya bakal menjadi realiti. aamiin ;)




Previous
Next Post »
12 Komentar untuk "Jom buka restoran ;)"

Kalau ada rezki apa salahnya cik sue..akak leh jd customer..kan...

Minat dari keturunan jugalah ni ciksu...insyaAllah moga tertunai satu masa nanti...akak tak pandai sgt memasak tambahan dok sorg..lagi la malas...

Terimakasih cara nk buat ga yg ciksu bgtau tu..nnti guna lappy akak akan cuba...

Ciksu..takde anak tk semestinya kita x blh berlibur..pergi dgn famili n tumpang kshsyg anak2 saudara dulu..in sya Allah..allah tk akan persiakan jiwa penyayang dn sikap keibuan yg ada dlm diri kita...perlu kesabaran yg tinggi sambil berusaha dn jgn putus berdoa ye dik...

sy pon suka meniaga... dari darjah 5 sampai tingkatan 3, mmg sy adlh pembantu ayah jual buah d pasar malam ;)

inshaallah klu ciksue buka restoran gtau ya..hehe

Saya pon minat berniaga. Cuma bezanya saya tak tau bisnes apa yg sesuai dgn saya. Semoga ciksu dpt mencapai cita2 ciksu teww.

Amin...in shaa allah. Saya penggemar laksam & cendol.

bagus tu ada perancangan masa depan...semoga tercapai impian ye

Aminn mudah2an menjadi realiti dan jijah tumpang gembira.. boleh g kedai ciksu..

moga tercapai hasrat..
nanti kak jadi pengunjung pertama..

insha Allah..akak doakan moga berjaya mencapai impian tu

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF