Kotex Fresh Liner



yang tengah `on going` sekarang ni muncul di tengah malam ghopenya ye. cheq dah tidoq la ;)

muncul di bawah entry. ini cpuv yang ke 7 :)

harapan saya semoga iklan ni kekal la lama ye.. thanks Nuffnang.


 




Previous
Next Post »
26 Komentar untuk "Kotex Fresh Liner"

alhamdulillah, rezeki..

psstt: xperlu le kalut2, bukannya urgentpn, akak sesaja menanya, alaaaaaaaaa peramah katakan..

bg le invoice n no. akaun, xmo le g2, wat penat2, kenalah ada pulangannya..

kta pun berharap macam tu ciksu..moga CPUV yang ada tu kekal lama skit.. =)

*done tambahkan duit tabung ciksu pg ni.. ^_^

baru teringat lunch sat g nak cr kotex he3

owhh.. cpuv ke 7 ye.. tahniah..deqla biasa pakai herba pantiliner je.. ;)

alhamdulillah rezeki, insha Allah kalau muncul depan akak..akak klik :)

makin murah rezeki cik sue skrg... dah ada 7

murah rezeki ciksu.... tahniah

Semoga Diperluaskan rezekinya.. AMIN~

murah rezeki ciksue...

psst..cantiknya blog... :)

wah oren menyerlah...wajah baru blog..ehe..comel laa header 'rajuk jiwa menanti permata'....mg rajuk tak berpanjangan

tahniah dapat be

sama la kak.. deno pun dapat cpuv yg ni... tahniah utk akak jugak :)

akak pun dapat yang ni...alhamdulillah..

alhamdulillah..rezeki tu,moga terus dimurahkan rezeki ye ciksu

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF