Nasi Ayam warna oreng



pernah makan nasi ayam warna oreng tak?

normally kita selalu makan nasi ayam yang warna kuning sikit atau yang biasa uols makan tu kan.

kali ni kita makan nasi ayam versi warna oreng pulak.. hihi

apa rasanya?



Previous
Next Post »
8 Komentar untuk "Nasi Ayam warna oreng"

xpernah pulaakkk. hehe. selalu kuning jeaaaa. ada rasa buah oren tak? hihihikkk

ciksu tanya apa rasanya??? tentulah sedaaaapp.. hihi

Sama je kot QR...cuma mereka kebaikan pewarna kot! haha...

warna je lain kot,
rasanya mgkin sama...
Nur selalu mkn warna kuning je.. :)

perisa ape tu kaler oreng? hehe...

tentu la sedappp! cuma warna je berbeza..heee tp sekali tengok macam nasi tomato pulak warna oren..heee

rasanya sama kot.. cuma kaler je lain.. ye ke? hihi...

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF