Pastikan Ramly baru beli


kat tempat saya ni ada kedai yang juai barangan Ramly saje.

kalau oghang meniaga burger boleh la beli borong. siap dapat rega diskaun lagi. macam saya beli untuk makan je la. jadi ler. tapi teda rega diskaun ye. huhu.

yang bestnya bila kita pi kedai ni, tetiba teringin nak makan burger Ramly. senang je, uols boleh naik makan2 kat tingkat atas. ala2 fastfood giteww. hihi

Uols suka Ramly tak?



Previous
Next Post »
16 Komentar untuk "Pastikan Ramly baru beli"

ramly memang sentiasa menjadi pilihan di hati..

yeh!! memang suka brand ni..
pernah skli beli daging brand murah tpi xsedap..ngeee

RamlY nikan mmg pemes sejak dulu so mmg selalu jugaklah beli....
dekat bdr tun Razak ada satu rasanya QR...

salam ciksue...

maaflah..lambat sampai...penat la cuti2 malaysia ni..sakit badan dibuatnya...

keluaran ramli saya suka...ini memang pilihan pertama berbanding jenama lain...

mmg yakin dgn Ramly,..jenama lain was was juga..

dah jarang sangat beli ...

semestinya ramli, sedapkan ramli.. :)

suka produk ramly. dijamin Halal..

blum tido lagi ciksu. dok jalan2 ni sementara ada masa.

ramly memang pilihan ramai kalau bab2 burger ke apa kan.. mmg sedapp

adik2 suka la beli frozen food ni. Saya jarang makan

suka..produk dia semuanya sedap kot..yg paling penting halal n org melayu kita..:)

produk ramly mmg bermutu tinggi.. slalu beli yg sedia utk digoreng tu pun yg ramly punya.. sedap..

selalu jugak beli brg ramly lagi2 daging burger dgn daging kisar dia terbaik.. x tahu pulak kiosk dia ada mknan mcm fastfood tu..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF