Sama2 kita doakan


Baru je terbaca kat Fb pasai adik lelaki ina intanberlian. yang kini berada di hospital akibat kemalangan. bab kemalangan saya trauma sampai sekarang.

ayuh sama2 kita doakan yang terbaik buat adik beliau. 

tetiba saya pula yang risau walaupon tiada pertalian darah dengan beliau. hanya sekadar rakan alam maya yang dikenali di blog sahaja. 

tapi jauh di sudut hati saya teramat risau dengan keadaan adik beliau sekarang. 

sama2 kita doakan ye..



Previous
Next Post »
9 Komentar untuk "Sama2 kita doakan "

Semoga keluarga ina tabah menerima ujian ini..

Memang trauma bila dgr kemalangan ciksu..sy ni sampi sekarang trauma tgk kenderaan mengundur..rasa nk jerit kuat2 n tekan hon kuat2 juga...

hishh jijah kalau bab kemalangan tu seriau..

harap2 adik kak ina selamat dan sihat..

saya pun baru baca kat blog ina, eca yg tolong updatekan...

smg adik kak ina xder apa² ya :)

saya pun baru je baca pagi tadi pasal adik kak ina tu.. moga cepat la sembuh...

sama2 lah kita doakan moga adik ina akan sembuh,risau juga mendengarnya kan

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF