Sibuk sikit. hihi


Malam ni baru dapat balas jejak uols. Maap ye :)

Semalam member cik abe mai ghumah. Balik pon agak lewat. So, memang tak sempat nak balas jejak uols.

Petang tadi dalam jam 630 macam tu saya menyibukkan diri buat bihun goreng.

Tempahan untuk majlis tahlil dekat surau rumah. Alhamdulillah. Rezeki. Buat untuk 50 orang makan je. Berpeluh juga la dok kacau bihun dalam kuali tu. Hahaha.

Ajk surau siap pesan lagi jangan buat pedas sangat sebab ada budak2. Ok.

Saya yang menurut perintah. Hihihi :)




Previous
Next Post »
14 Komentar untuk "Sibuk sikit. hihi"

kalau tak pedas mana nak kick kan kan...

pasal jejak tu, pelan2 la ciksue, dulukan mana yg penting .. :)

hohoho...selamat menyibukkan diri ye. tapi jangan sampai lupa kami.

wahh ambik tempahan memasak lak dia. tak lama lg boleh buat catering lak. hihi..

hoooo tabik tabik... sorang-sorang masak untuk 50 orang makan.

wah terbaiklah ciksu dh siap dpt tempahan...

bila kita masak sikit sedap. tapi bila kita masak banyak kurang sedap. hehe

mesti sedap mihun cik sue tu kan...

wahh.. rajinnye cik sue.. dpt pahala lagi tu.. ;)

wah hebatlah tu, siap ada tempahan lagi :)

Saya yg masak utk 4 org pon jenuh nak mengacau meehoon inikan utk 50 org.

Alhamdulillah. Smoga rezeki bertambah.

bagusnya ciksu ni buat makanan untuk surau...

Alhamdulillah rezekiciksu...moga2 lepas ni rezeki ciksu pregnant..ameen..:)

owhh amek tempahan kew.patut la..rajin cik sue, sy ingta wt knduri tadi..hehee

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF