Ukiran buah tembikai


Sangat unik. Boleh la buat hiasan untuk meja pengantin kan. Menarik.

"Jom buat, nak.."

pppsssttt: saja nak testing sebenarnya. hihi.
Previous
Next Post »
13 Komentar untuk "Ukiran buah tembikai"

aha kan..cntek..boleh la cik su try buat :)

memang terbaik ! simple je kn.. leh cuba jgak ni :)

dah macam buah anggur pun ada jadinya

nampak sedap pulak tembikai bulat2 comey camtu. huhu..

nampak senang.. tapi bila Ros buat, takut hancur berderai je tembikai tu.. hihihi

memang cantik & kreatif, kalu akak yg buat mmg tak jadi la mcm tu..

ta still remember ada 2 utang pd ciksu.hehe ciksu cun..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF