UV minggu ketiga Jun


Makin naik. Harap2 UV saya ni boleh lebey la 350 sehari.

Untuk minggu ketiga di bulan Jun ni ada pertambahan. Cuma pada 14 Jun yakni hari Jumaat UV saya hanya 344 sahaja.

Untuk hari minggu dah boleh up sikit. Hari sabtu UV saya ngam2 dapat 350 je. Hari ahad pula UV saya naik jadi 383. Macam tak caya je. Semoga berterusan la ye. Hihi.

Alhamdulillah :)

pppsssttt: What is project C dah pon `credited`.


Previous
Next Post »
16 Komentar untuk "UV minggu ketiga Jun"

semakin berkembang maju tu..
tahniah

Alhamdulillah, byak tu ciksu.. zaza biasa2 je hehe

Wah.. teruskan mencoret... pasti ada yg membaca,.. :)

blog saya tak pernah cecah angka tu tau. hehehe...ciksue nye no yang mana satu?? yang belakang 5 ke 7??

tahniah ciksu... moga terus semangat utk berblogging!

semoga dapat meningkatkan lagi UV...

tahniah sis..ramai y view..sis pon peramah itu y suke jke blog sis ni :)

tahniah cik sue.. blog cik sue makin gah nmpknya ni... ;)

ramai yang singgah ye.. tahniah Cik SU :)

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF