UV minggu pertama Jun


alhamdulillah. dapat juga maintain dengan UV 400++.


tapi tu la, masih tak dapat nak maintain pada hari minggu. pasti hanya dapat UV dalam 200++.

"tolong la, tolong la saya..". hihi

pppsssttt: harap nuffnang mendegar la ye. hihi


Previous
Next Post »
16 Komentar untuk "UV minggu pertama Jun"

biasanya hari minggu mmg tak ramai BW.. sunyi je blog..

sy pon down trus klu hr minggu..huhu

hujung minggu orang jarang online...

try la mintak exabytes.. mana tau ada rezeki.. yana @ masya pun dah dpt

saya tak pernah lagi dapat UV tinggi-tinggi.=(

hehehe x amik kisah sungguh hal UV ni...

hebatlah ciksu ni..saya tak tercapai macam ni lagi..

*saya tolong isikan duit tabung ciksu je..hehehe

sebnarnya sampai sekarang akak idak ler faham lagi segala UV apa tu semua..heheh..

hari minggu susah sikit ciksue..
sbb hari minggu adalah hari keluarga...
jadi mmg org kurang berblogging...

Dulu myra pun UV macam ni la, insyaAllah cik Su boleh, yg penting konsisten update dan BW :D

samalah jijah ciksu.. kalau weekand mmg jatuh merundum uv tu..huhuhu

Banyak dah tu QR...slow slow...hehe

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF