Ciksu sibuk meniaga. Hihi...

Selamat berpuasa buat kawan2 semua. Macam mana berpuasa di hari kedua ni? Harap2 semuanya berjalan lancar la ye. Kat tempat saya,syukur alhamdulillah hujan. So,tak terasa sangat la.

Oh ya, saja ja nak habaq kat uols ni. Ciksu sekarang sibuk sikit tau. Sikit je. Hihi. Bukan sibuk apa pon sibuk meniaga aje. Ala, saja tolong member meniaga. Meniaga  kuih tepung pelita. Pernah makan kuih Tepung Pelita tak?

Alhamdulillah, seronok la. Pengalaman pertama meniaga di pasar ramadhan. hihi. Ciksu macam biasa la, saja nak kutip pengalaman. Di samping kutip pengalaman dapat la upah sikit2. Boleh la buat beli juadah berbuka untuk dua orang. Selebihnya kita simpan dalam tabung QasehnyaRania ye. Itu jangan di lupa. hihi.

Nanti ada masa ciksu upload pic hokay. Mana nak tau kot2 terserempak dengan uols kan.

Ok la, nak siap2 pi meniaga ni. Selamat berpuasa ye. InshaaAllah nanti saya balas jejak uols ye.

Ni updates guna hp aje. Huhu.

Daaaaaa T_____T

Previous
Next Post »
32 Komentar untuk "Ciksu sibuk meniaga. Hihi..."

wah..ptt la x nmpak..bz meniaga rupanya..

wah bestnyer niaga kt bazar....mai penah ada pgalaman skali je thun lpas tlong mak angkat...kadang2 xmenang tgan..hee

selamat berniaga CikSu...semoga mendapat sambutan...

Oh... bagusnya Ciksu. Peluang menimba pengalaman dan kelak dah boleh teruskan.

Sedap tu kuih pelita. Smoga business maju dibulan posa ni.

ooo...berniaga yer..selamat berpuasa =)

wah bestnya meniaga pasar ramadhan

Lorrrrrr rajinnya, kalu dekat2 akak nak tempah..

meniaga kat bazaar mana tu??? Meh arelan nak singgah.hehehe

wahh rajinnya..gudluck ciksue ;-)

bestnya... jijah suka kuih tepung pelita!

hamboiii
kemain Ciksu sibuk ek..sibuk meniaga rupanya..bagus2.gud luck Ciksu :)

cik sue meniaga kat bazar mana ni...?? boleh la singgah nnti.. untung2 dpt mkn kuih pelita free.. hihi..

patutlah jarang nampak ciksue...
berniaga rupanya... :)

tepung pelita tu kuih sampan tu kan ciksu...ayah akak suka sgt lah kuih nih...memang wajib beli bila bulan puasa...

rajin ciksu ni tau.. inshaAllah murah rezeki ciksu..

rezeki dapat meniaga ramadhan.. pttlah blog sunyi huhuhuhu

seronok apa meniaga..akak suka makan tepung pelita juga

Selamat berniaga QR moga dapat untung banyak

Memang best berniaga di PaRam ni kan..
Myra meniaga thn lepas ;D

wah, rajinnya cik su meniaga..
selamat berpuasa cik su..:-)

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF