Maaf bagi yang tinggalkan link

bertarikh 18 Julai 2013 ye. Sebabnya saya buat Mini GiveAway Ketiga hanya setengah hari saje. Bermula dari jam 15:00 pm hingga 23:30 pm pada hari yang sama. Klik SINI tengok kembali syarat2nya.

Penyertaan yang diterima untuk Mini GiveAway Ketiga kali ni, alhamdulillah. Boleh la :)

Saya kan ada masalah yang tak dapat nak dielakkan. Tu yang lambat sikit nak senaraikan senarai peserta. Kena curik masa sangat2. Pastu kena larik2 lagi. Jangan ditanya saya larik ke mana ye. Maaf buat uols yang menyertainya k. Huhu.

Buat uols yang saya tak senaraikan penyertaan mereka, jangan kecewa ye. Tunggu next month punya MiniGive Away Keempat pula.

In shaa Allah, jika tiada apa2 aral melintang akan berlangsung pada tarikh yang sama juga. Yakni 17hb Ogos 2013.

Itu sebab saya suruh uols tanda siap2 kat kalendar pada setiap 17hb setiap bulan yang blog QasehnyaRania ada buat MiniGive Away. Hihi. Terpulang ;)


Previous
Next Post »
7 Komentar untuk "Maaf bagi yang tinggalkan link "

selamat ber GA.. mmg x smpat nak join or jenguk kalu smpat...sbb sibuk dan x smpat nk buka lappy...

hihii nt sy kena lbh alert la..huhuu

psttt ciksu jum join 1st contest blog dq ;)

yg ke tiga x sempat,akk tggu yg ke empat lah..hehe

Tau gi jual Tepung Pelitakan... heehe

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF