Maaf buat yang mencari saya..

Terlebih dahulu saya mohon maaf buat uols.

Saya hanya bw ke beberapa teratak sahaja. Bukan memilih tapi terpaksa. Huhu.

Ada sesuatu yang berlaku pada minggu lepas. Saya redha. Mungkin ujian buat saya dan suami.

Terima kasih juga buat yang sudi bertanya. Saya ok je cuma masih dalam keadaan terkezut. huk.huk




 
Previous
Next Post »
37 Komentar untuk "Maaf buat yang mencari saya.."

Moga dipermudahkan urusan, aamiin

salam dik..

terimakasih bagitau akak ye...tu la akak hairan..moga tabah..in sya Allah dpt yg baru nanti..ujian utk menambah iman....tanda kasihsayang Allah pd adik suami isteri...

terimaaksih wpun guna hp..sudi juga berkunjung ke blog akak..selamat menyambut ramadan utk ciksu sekeluarga...

i will miss you :(

Pssstttt mengapakah ciksu? Sori cik manis baru sempat bertandang...,sejak keja ni waktu ttersgtla limited edition hihi.ciksu terkejut ttg apa?harap benda yg elok aminnnn

semoga Allah meridhoi dan merahmati selalu. semoga pregnant yg sehat dan suami yg selalu menyayangi. salam kenal from indonesia

Apa yang berlaku cik su..

banyak2 lah bersabar ye

Knp cik sue..harap xde apa2 yg membahayakan..dh ok nanti share eh...

apa yg berlaku sue?? patutlah duk kat entry mee hailam je x gerak2...

Naape ni Sis, apapun mudah-mudahan cepat sihat ye..

La kenapa dik.. Xpelah semoga ceria selalu ya.. Selamat berpuasa.. :)

Apa pon yg berlaku, smoga sue tabah menghadapinya. Mungkn ada hikmah disebaliknya. Take your time.

knapa cik sue?nnt share yer..:)

salam ramadhan...
semoga dipermudahkan segala urusan..

kenapa ni dear..? apa yg jadi...?

apapun, moga cik sue dalam keadaan baik2 hendakNya...

Ciksu...
apa dah jd.huhu
ciksu sihat?

selamat menjalani ibadah puasa ya Ciksu :)

kenapa babe, take care ye. salam ramadhan...

take ur time okey...

semoga semuanya baik2 jer...

semoga akak dan family sentiasa sihat ok

:)


p/s: Selamat berpuasa :)

kenapa ciksue???apa yang terjadi? papepon salam ramadhan ye

salam ramadhan&selamat berpuasa ye ciksu..
moga ciksu tabah menghadapi ujian yg datang

napa ni ciksu..mudah2an xde pape ye..

Salam Ramadhan Cik Sue...maaf lama tak singgah...ada masalah apa tu Cik Sue?

moga tabah. ujian tanda kasih sayang allah.

harap ciksu dah ok macam biasa.. hope tak berlaku lg benda macam tu..

apapun yg berlaku, moga su tabah menghadapinya ye,insha Allah setipa apa yg berlaku pasti ada hikmah NYa dan pasti ada yg lebih baik menanti..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF