Senarai Peserta QR MiniGiveAway Ketiga


Meh semak link masing2 ye. Kot2 ada yang tertinggal.

Kalau ada yang tercicir sila maklumkan dikotak komen ini SAHAJA ;)
  1. http://nazirahnyerr.blogspot.com/
  2. http://inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com/
  3. http://anumzakie.blogspot.com
  4. http://vaneelea.blogspot.com/
  5. http://hanyadihatiku.blogspot.com
  6. http://norumara.blogspot.com
  7. http://jassnani.blogspot.com
  8. http://cammylia.blogspot.com 
  9. http://hasyaifaamadariqfi.blogspot.com/
  10. http://norminieza.blogspot.com/
  11. http://aziazidah.blogspot.com 
  12. http://fazianbatrisyia.blogspot.com/ 
  13. http://diarisedetiklebihfarisha.blogspot.com/ 
  14. http://miaduniaku.blogspot.com 
  15. http://nurinaireen.blogspot.com/ 
  16. http://umikasum.blogspot.com 
  17. http://sweetmissfifi.blogspot.com 
  18. http://kisahsinenot22.blogspot.com 

Ini sahaja peserta yang sempat menjoinkan diri dalam QR MiniGiveAway Ketiga. Terima kasih buat semua yang sudi meluangkan masa untuk menyertainya :)

Kalau teda yang tertinggal, nanti malam, In shaa ALLAH saya cabut no bertuah uols ye.

Tempahan hadiah saya pon dah siap. Cantik sangat. Saya suka, harap2 orang yang bertuah tu pon suka la ye :)

Daaaaa :).



Previous
Next Post »
19 Komentar untuk "Senarai Peserta QR MiniGiveAway Ketiga"

salam jumaat ciksu..x sempat nak join..huhu

gud luck kepada semua peserta..

Tak sempat nk men join kan diri.

yeaa..nama sy ada..hehe.. Tahniah la pd yg menang tu.. :-)

akklah yg tertinggal tu..sebab terlambat join..uhuhuhu. Xpelah cuba lain kali jerk hihihi

CikSu, maaf lah Nisah tertinggal GA ciksu.. btw, gud luck for those yang join :)

tak sempat nak join..huhuhu

yes.. url deqla ada situ.. no. 6.. hrp2 ada la rezeki.. amin.. =)

terima kasih.. nama saya no.7.. :) kita tunggu sapa yang kena.. :D

QR sori yeh OKje pencen GA hehe

semoga berjaya buat semua... :)

semua peserta blogger wanita ye ciksu...?org pempuan ni memang rajin...hehe

ramai gak yg join tu. jaa sokmo terlepas. hrmmm...

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF