Terliur tak :)


Malam2 buta cicah pelam dengan garam. Terbaek la ;)

Ingat nak buat kerabu mangga. Mmmm, selamat masuk ke dalam perut sudah. Hihi. Lagi sedap rasanya



Previous
Next Post »
21 Komentar untuk "Terliur tak :)"

alahai ciksu...

bukan terliur tapi ngilunya gigi akak ni...malam2 makan mangga...hehehe....

ngeeee sedapp!! heheh zaza pun baru je mam magga mak mertua kasi :) terbaik kan..cicah garam!

err..nur terliurr....
sekian..hehehe

kite pn suka mkn kerabu mangga. hihi. :)

alamak...pesal air liur tetiba kecur plak ni...huhuhu

Hmm. kalau duduk dekat2 boleh ambil mangga kat rumah akak.. tengah lebat berbuah tu. :)

sedap... kecur air liur dibuatnya

sedapnya ciksuu.. nasib kat rumah ni ada mempelam.. mmg hari2 makan..nyum!

nasib baik tak suke mkn pelam..jd tak terliur...hehe..klu kerabu mungkin terliur

nasib baik cikna tak suka masam.. huhu..

terliur pulok jaa tgk buah pelam ni. siang hari lak tu jaa terjah sini. adeh!!

deqla x terliur pun.. hihi.. ehh cik sue dah rupa org mengidam.. ;p

kot ada colek pedas2 g sedappp ha3

lama tak makan cam ni...dulu dok tgnu kengkawan ajak makan reramai meriah...tak menang tangan yg tukang potong buah...

Hubby okje sukalah kalau mcm tu!

air liur kak intan da keluar..hehe,…amboeh tgh tgh mlm lg

Eeee ... Sedap nyer ... Saya suka colek kuah rojak ...

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF