UV sepanjang bulan Ramadhan

Memang terkezut. Setakat ni UV yang selalu saya dapat dalam 300++ atau 400++ je. Kalau hari minggu ada la dalam 200++.

Tapi sejak pertama Ramadhan 2013, sekali pi check tengok kat akaun Nuffnang. "Mak aii, biaq betoi.." . Macam tak percaya pon ada gak. Hihi.


Alhamdulillah. Rezeki. Untuk hari minggu pon saya boleh dapat dalam 400++. 

pppsssttt: Masih menanti banner dari Exabytes ;)



Previous
Next Post »
35 Komentar untuk "UV sepanjang bulan Ramadhan "

tahniah cik sue .. allah bg rezeki melimpah ruah ramadhan kali ni .. usaha tangga kejayaan kan ....

Alhamdulillah, tahniah.suka tengok bilangan UV di blog sdri. saya mencemburuinya!ahaha...doakan UV saya pun boleh capai macam sdri ye.. selamat berpuasa dan salam kenal dr saya..:)-

Tahniah. Mungkin sbb bulan posa org byk cari resipi. Blog cik su kan byk resipi ☺☺

wahh meriah CPUV ye.. Alhamdulillah, rezeki CikSue :)

ciksu..macam mna boleh dapat UV macam ni hebat ye..tunjuk ajar la sikit.. :)

wahhhhhhhhhhhhhhhhh. mcm mane cik su buat. nak jugak. huhu. ajar la. :)

depa cari resepi letewww kan hehe

dasyat tu.. tahniah la.. :D memang terbeliak kan bijik mata..

ciksu, hntar emel dkt dorg mintak banner..
dorg lupa kot

Alhamdulillah..rezeki Ramadhan tu Cik Su..dasat UV tu..M x pernah dapat camtu..

wah! rezeki Ramadhan ni sis..
tahniah...:)

nth ble blog sy nk mcm ni.hehe..

banyaknya UV

kite sehari tak sampai 100 pun hihi

sbb jarang update

:D

alhamdulillah, blog saya x kesampaian lagi...hihi

rezeki ramadhan.. berderet tu.. tahniah ....

tahniah sue.. seronok tgk uv org tp sendiri punya...hehehhe. rezeki bulan puasa..

wahhh banyak ciksuu.. ni mesti gara2 cari resepi kot..

tahniah...makin bertambah2 rezeki ye, alhamdulillah

mmg byk je.. jika rajin up entry pasal makan bln2 posa nih.. hehe...

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF