Jus Mangga Asli.. sedappppnya


Jom buat sendiri nak.. terasa kepekatan dan keaslian jus buahnya tu.. lagipon nak buatnya senang je kan..


Asalkan ada buah mangga (buang kulit, potong kiub) + gula pasir + air secukupnya = masukkan kesemuanya kedalam pengisar, kemdian kisar.. siap, tuang dalam jug..

boleh letak ais batu kalau nak..
macam saya, saya sejukkan sekejap dalam peti sejuk tu..
bila nak minum.. alahai nikmatnya :)

Jemput minum semua.. ciksu belanja uols.. hihi :)

Previous
Next Post »
32 Komentar untuk "Jus Mangga Asli.. sedappppnya "

sedapnya. kecur tgk waktu pose 6 ni. hihihi

yang pure tulah yang rasanya sedap kannn CikSu? *_^

sedapnya ciksu.. nak sikit.. ;)

teringt kat my mom, fav dia mangga ni...

Salam ciksu comel..:) alahai tetiba kak intan terasa tekak kak intan segar ja rasa..

Aduhai Ciksu.. kalau dapat segelas pun jadilah:)

tima kaish ciksu sebab belanja jus mangga.

Emmm ... Sedap nyer ... Biasa buat tembikai ...

Suka...tp sementara ni kena pantang...tgh batuk teruk..

klu tgh matahari terik minum air jus ni mang sedaapppp....

sedapnye jus mangga
hmmm....

isi tabung Nuffnang sis kat sini...selamat menabung :)

sedapnya.... kalau sue ltk susu pekat pun sedap :-)

sedap nih.. tp deqla kureng la mangga.. haha..

Salam dinda

Akak suka sgt ni..dua jus yg akak selalu buat sendiri..mangga n karot susu...aittt carot susu dn lobak sue mcm seakan2 je bunyinya..hehe

rajinnya buat sendiri ... kt xde blander khas.. kot campur dgn blander cili apa hal kang pedas hihihihi

aduhai...menduga sungguh kesedapan mangga tu..

Okje lagi suka makan gitu je QR....kecuali dah masak sangat baru buat jus

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF