Keronsang dari Masya.. ::..KiSaH HaTi..::


Alhamdulillah.. saya dapat rezeki keronsang dari Masya.. pemilik blog ::..KisaH HaTi..::

Keronsang ni dapat sempena 10 yang bertuah di blog ::..KisaH HaTi..::

Bagi yang belom mengenali beliau, moh ler singgah ke teratak ::..KisaH HaTi..:: sebab macam2 ada di situ.. jangan lupa klik link yang saya bagi tu ye...

Ppppssttt: Alahai awat la ghasa kekok semacam je ni bila nak taip.. mmmmmm



Previous
Next Post »
15 Komentar untuk "Keronsang dari Masya.. ::..KiSaH HaTi..::"

alhamdulillah selamat sampai, harap dah gaya kan masa syawal... hari tu

ehh baru je terjah blog masya tadi..hihi.. cantik la brooch.. tahniah cik sue.. ;)

salam ciksu..tahniah tau…cantik sgt kerongsang tu..:) ciksu camner raya? mesti meriah kan

tahniah..dapat kerongsang lawa..

Noey dah follow masya..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF