Lagu tema drama Ijab & Qabul DEMEISES ..::Dengarlah Bintang Hatiku...::


Ter`jatuh` hati dengan lagu ni masa tengok citer Ijab & Qabul hari tu.. layan je.. walaupon sedey.. hihi..

Saja nak layan perasaan malam2 gini.. hihi.. jom layan (",)


Previous
Next Post »
16 Komentar untuk "Lagu tema drama Ijab & Qabul DEMEISES ..::Dengarlah Bintang Hatiku...::"

saya tak sempat tgk aritu...
ada lagi ke ulangan ekk..
semua kata best...

ramai pulak org update lagu ni.. best eh.. xpernah dengar lg sebenarnya. hehe..

Skrg ni kite suka dgr lagu najwa latif - I love you tu

sedih jugak. hihi

Ros tak sempat nak tengok hari tu. so tak tahu jalan ceritanya. Anyway, Selamat hari raya Aidilfitri Cik Su. Baru berkesempatan nak ucapkan. maklumlah cuti pnjang.. hihi.. Ros minta maaf andai ada tersalah pada ciksu sepanjang kita kenal di dunia blogger ni.. :-)

jom layan..hehe..
“*ciksu sihat?”

suka lagu ni..1st time dgr masa tgk drama tu la.. trs jatuh cintan.. ehehh..

Lagu nih jd lagu khas utk incik hubby kalo die kol

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF