23 August 2013

Lagu tema drama Ijab & Qabul DEMEISES ..::Dengarlah Bintang Hatiku...::


Ter`jatuh` hati dengan lagu ni masa tengok citer Ijab & Qabul hari tu.. layan je.. walaupon sedey.. hihi..

Saja nak layan perasaan malam2 gini.. hihi.. jom layan (",)


16 comments:

azizah :) said...

layann jiwang malam2..hehe

Aine Ainun said...

saya tak sempat tgk aritu...
ada lagi ke ulangan ekk..
semua kata best...

Chic Na said...

ramai pulak org update lagu ni.. best eh.. xpernah dengar lg sebenarnya. hehe..

NoEn said...

tak tengok pun drama tu

Syazana Zainn said...

Skrg ni kite suka dgr lagu najwa latif - I love you tu

sedih jugak. hihi

nuyui a.k.a miss YUI said...

xtgk lak citer ni.

Cik Nur™ said...

bestkan lagu ni...

jai said...

kita layan..

ros_reeza said...

Ros tak sempat nak tengok hari tu. so tak tahu jalan ceritanya. Anyway, Selamat hari raya Aidilfitri Cik Su. Baru berkesempatan nak ucapkan. maklumlah cuti pnjang.. hihi.. Ros minta maaf andai ada tersalah pada ciksu sepanjang kita kenal di dunia blogger ni.. :-)

intanfirdaus247 said...

jom layan..hehe..
“*ciksu sihat?”

Haryati Faizal said...

a'ah citer dia mang sedih...

mama3heroo said...

ala bw guna fon..xleh dgr lagu

Deqla Manjew said...

suka lagu ni..1st time dgr masa tgk drama tu la.. trs jatuh cintan.. ehehh..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

lagu ni best!

IbuNoey said...

Noey singgah..;)

Mimi Azirah said...

Lagu nih jd lagu khas utk incik hubby kalo die kol

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...