Pemanggang Ajaib perlu atau tak letak minyak?


Nak jawab pertanyaan di atas ;)

Terpulang pada individu tu sama ada nak letak minyak atau tak masa menggunakan pemanggang ajaib tu..

Bagi saya nak letak pon boleh tak nak letak pon boleh.. sebab masakan kita tu tetap akan masak seperti biasa dan tak akan melekat sama sekali pada pemanggang ajaib tu.. jangan risau k.. selagi boleh mencuba kita cuba je.. hihi..

Boleh tengok contoh/ jenis masakan yang saya masak tak menggunakan minyak KLIK SINI


Antara masakan lain yang menggunakan pemanggang ajaib.. KLIK SINI

 

Selamat mencuba ye Dik Anony.. :)




Previous
Next Post »
11 Komentar untuk "Pemanggang Ajaib perlu atau tak letak minyak?"

Dgn pemanggang ajaib, segala masakan mnjd mudah kan kak..hehe

dah kata pemanggang ajaib mmg betul2 ajaib! jijah dah beli satu utk bwk ke sabah.. mak guna periuk ajaib jugak..

Salam QR...klu panggang ayam/daging kena isi minyak sikit kat Pemanggang Ajaib klu tak ayam/daging nampak kering jer.Isi jgn byk2 ya...sikit jerrr

waa..bestnye..bile ciksu nk buat giveaway,hadiah pemanggang ajaib..m3h xde lg benda tu..hehe

ooo.. cikna pun baru tau.. lagipun pemanggang tu mmg tak melekat kan ciksu?

rumah ni ada je pemanggang ajaib tapi tak pernah guna pun

pemanggang ajaib semakin mendapat liputan meluas sekarang,hehehe

sempat lagi tak nak wish?? selamat hari raya aidilfitri.. maaf zahir dan batin :)

mmg ajaib la kan x yah sapu minyak.. ;)

baru beli PA nih... msh bljr memasak.. hehe

Noey dah lama nak beli benda ni..tapi ntah bila la..hehe..

tak beli pun lagi.. nak beli, tak terbeli. hahaha..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF