Pemenang QR MiniGiveAway Keempat ialah.....

Siapalah agaknya ye. hihi. jeng.. jeng.. jeng..

TAHNIAH diucapkan kepada pemilik No.

dan

Boleh semak no uols di sini ye ;)

Kepada yang istimewa ni sila tinggalkan
  • Nama
  • Alamaat
  • No. telefon
  di ruangan komen ini (jangan risau, saya tak akan publish ye)

Ppppssssttt: Terima kasih semua. Nantikan QR Mini GiveAway Kelima pada bulan depan pulak ye. Balik pada tarikh asal ye yakni 17hb. September 2013 :)

Ppppssssttt: Kedua2 pemenang akan dapat Fridge Magnet Avon ;)








Previous
Next Post »
19 Komentar untuk "Pemenang QR MiniGiveAway Keempat ialah....."

xmenang..huhu..no.28 tu ada ke cik sue?hehe

tahniah buat pemenang.. :)
*belum ada rezeki lagi dari ciksu..

xde rezkila.. sy no.28..sob sob..
congratulation pd yg bertuah..

yeayy deqla x menang..hihi.. tahniah la buat mereka berdua.. best la dpt fm comei.. ;)

tahniah buat pemenang .. sy asyik ketinggalan keretapi kikikiki .. x dp join

Tahniah pada yang menang..!
Sipi-sipi dah nak kena tuh..hehehe

Alaaa...terlepas. Tahniah buat pemenang.

ekkk no 7 tu jijah ke.. hahaa macam xcaya je! yeyy Alhamdulilah rezeki baby :)) tq ciksu...

Salam QR..Tahniah utk kedua pemenang..bestnya dapat FM :)

sipi2 je tu... xpe2 lps ni blh cuba lg yer

tahniah buat pemenang! zaza xde luck

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF