PENGUMUMAN...

Maaf ye sebab saya terlewat sudah nak buat MiniGiveAway bulan Ogos. Huhu.

Sepatutnya saya buat pada 17 Ogos lepas. Tapi disebabkan masalah2 yang tak dapat nak dielakkan maka saya tak berkesempatan la nak buatnya.

Jadi saya amik keputusan, saya akan buat juga pada 20 Ogos ni. Cara nak join dan hadiahnya nanti saya imform lain ye :)

Ppppsssttt: Ada sape2 boleh tolong saya tak. Sampai sekarang masih tak boleh nak pasang banner Exabytes tu. Huhu.




Previous
Next Post »
11 Komentar untuk "PENGUMUMAN..."

banner exabyte? alamakk jijah dah lupa la.. cer tanya kak ina intan berlian.

ok noted..!! wajib join nih..! ;)

selmt hari raya cik sue...

takper CikSu, step by step...

*Exabytes? heee...x familiar walaupun tau... mesti ramai yang boleh membantu CikSu nanti...

sori cik sue..tak thu pasl exebytes,..huhu

err..m3h pun taktau la..yg ade kt blog cuma iklan nuffnang je..

wah,nak join ni..hehe...

betul kata jijah tu,cik sue.cuba tanya kak intan berlian.

wah dh boleh pasang iklan..tentu uv dh meningkat ni tahniah nnt dh pasang kiter klik klik...

GA lagi..mesti joint ni

iklan exabytes... g dkat layout - add a gadjet - HTML/JavaScript = copy script iklan exabytes dkt situ.. kalau xphm, tanya saya semula yer

exabytes tu nur xdapat tolong..sbb nur xtahu...huhu

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF