Pisang tingkatkan kesuburan lelaki..



Ehsan Google 

"Makan pisang teratur tiga kali sehari dapat meningkatkan kesuburan lelaki. Pisang mengandungi banyak magnesium sangat diperlukan lelaki untuk merangsang produksi sperma lebih banyak. "

Previous
Next Post »
15 Komentar untuk "Pisang tingkatkan kesuburan lelaki.."

Salam Jumaat....

Bila tengok gambar pisang teringat arwah ayahanda kak Ummi yang gemar sangat makan pisang, lawas perut katanya.... :)

hohohohoho .... betul tu, dan kita pulak marilah makan kiwi .. sebab kiwi bgs untuk ibu yg mahu hamil wiwiwiwiwi ..

salam jumaat yang indah
singgah sini kejap..

Kakak pulak yg suka makan pisang kalau nak banding abang tau CikSu:)

nice info ni dear.. nanti nak pesan kat hubby mkn pisang byk2.. heee.. thanks sharing! ;)

err..btl ke..dan pisang juga mengenyangkan perut..kalo mkn sebiji pun dah rasa kenyang..hehe

amalkan selalu untu para2 suami kita..hee

pisang mmg baik untuk kesihatan kita kan

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF