Yes, akhirnya..



berjaya juga saya up kan banner dari Exabytes ni.. nak up kan banner ni pon makan masa tau.. huhu..
gara2 masalah yang tak dapat nak dielakkan.. hihi

Nway.. tima kasih banyak2 pada pihak Exabytes kerna sudi bekerjasama dengan saya.. hihi..

Alhamdulillah.. alhamdulillah.. alhamdulillah :)

Pppsssttt: kalau uols pon nak meh tengok syarat2nya DI SINI :)


Previous
Next Post »
16 Komentar untuk "Yes, akhirnya.."

tahniah sue.. dpt jugak akhirnya :-)

tahniah CikSU, farah tumpang happy untuk CIkSu...

ciksu,nak tanye..kalo pasang iklan tu,x hilang status glittery ke kt nuff

wahh pasang iklan baru ye.. tahniah cik sue.. ;)

salam dinda....

happynya dia...tahniahlah ye..

towel tu ciksu hantar mcmana?oder n trus bg alamat penerima atau ciksu terima dulu br ciksu sendiri hantar...

tahniah ciksuu...masyukk pasni..hee

Tahniahhh..
Nur setia dengan Nuffnang....

tahniah Ciksu. rezeki. Alhamdulillah..
Ros baru perasan ciksu letak gambar Ciksu sbg profile pic tu. Cantik :-)

wah tahniah ciksu…hehe…tumpang happy

tahniah sue... sy punya kontrak dah tamat .. x sambung pun lg ... x lepas kikikikiki ...

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF