Keropok Lekor Terengganu...

Kalau dapat makan kepok lekor dari Ganu memang meleleh kan.. sudah semestinya terasa ikan dari tepungnya, betul tak.. kalau beli kat pasar malam area KL ni bukan terasa ikannya pon.. tepung je lebih..

Almaklum ler nak proses sendiri kepok lekor ni saya tak berapa nak rajin :D

Sarapan saya pepagi hari ni makan kepok lekor.. tu yang syok sangat ni.. hihi.. dapat dari member Cik Abe.. buah tangan yang dibawa dari Terengganu.. 

"mmmmm.. dapppnya"..


Sebenar2nya sos dia yang buat kepok lekor ni jadi sedap sangat.. saya makan yang goreng.. yang rebus pon saya suka.. dulu tak pandai makan yang rebus tapi sejak member saya ajar makan, terus jadi suka.. member saya tu orang Terengganu ^___-

Saya ni sokmo2 leh makan kepok lekor Ganu.. dengar member balik Ganu je teruih saya kirim banyak2.. buat stok.. kih.. kih.. tapi kan yang sedeynya saya BELUM PERNAH SAMPAI TERENGGANU LAGI LA.. huhuhu


Previous
Next Post »
23 Komentar untuk "Keropok Lekor Terengganu..."

sedapnya keropok.. lg2 keropok losong..

Jom kita buat rombongan pegi terengganu. Kepok losong dan sata ganu mmg sedap.

sedap yer..yam pun suka keropok lekor :)

sy pun jatih cinta dgn kopok terengganu... hihihihihi

semalam mek sebelah bg keropok kelantan.. xde sos huhuhu

Ros pun suka.. masa duduk bujang kat kl dulu selalu makan.. sebab housemate orang terengganu.. tiap kalai dia balik sana, mesti dia belikan untuk kitorang :)

Sedapnya.. akk suka kopok lekor.. :P

Kalau tengah diet kak ina rebus je keropok leko tu..tapi yang untuk keluarga kak ina kena goreng juga sebab diorang tak lalu nak makan yang rebus...

kepok rebus tu yang sedap..tanpa minyak.

kopok tganu mmg best..spesel tang sos nya tu..

oooo kopok lekor.. teringin gak ni.. erm.. arini byk betul blogger pos psl makanan ye x...

mmg sedap make kepok panas2 kan...hihi..

sedap sedap!

best bila makan waktu petang smbil tgk tv. hihi

pehh memang sedapp kopok lekor ganu..

betul tu cik sue....memang terbaik...

Salam dinda...kanda dt blk...hp kanda nih dh gelong agaknya..kat entry lain yg kanda komen,kat entry lain plak peginya..hehehe....nak tgk blk tk blh bc plak tu sbb x publish....

memang sedapp... dulu selalu g ganu makan n bawa balik kopok lekor..hee

wah..sedap jer nampak..kat opis Noey pula ada budak Ganu.kalau dia balik Ganu,mmg pakat2 order kt dia..

barulah lega dapat blogwalking..

wani dulu xmkn yg rebus pastu husabnd la ajar skang ni dh pandai mkn yg rebus saja pun

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF