Kiwi bagus untuk ibu yang mahu hamil..




Jom pakat2 makan kiwi.. nak :)

Seyes.. saya baru tahu tentang ni.. thanks Masya sebab berkongsi satu lagi ilmu dengan rakan2 blog..

Pppsssttt: Semoga segala urusan saya dan rakan2 yang lain dipermudahkan.. aamiin :)
Previous
Next Post »
23 Komentar untuk "Kiwi bagus untuk ibu yang mahu hamil.. "

kiwi bagus jugak untuk yang sembelit. anak saya suka sembelit, bagi dia kiwi setengah biji sehari, alhamdulillah..bila nak membuang tak ada lagi insiden meraung-raung dalam bilik mandi

Farah tak berhenti doakan untuk CikSu..semoga impian, doa dan harapan CikSu termakbul ek...

TQ sharing this sis...
nak amalkan juga lah..:)

deqla pun baru tau nih.. dah la x penah mkn pun buah kiwi tu.. alahai..!! thanks sharing cik sue & masya.. =)

ikhtiar it pon penting kan kak..
inshaAllah semoga rezeki dikurniakan zuriat dipermudahkan..Ameen..

aamiin
moga sis n saya dimurahkan rezeki mendapat cahaya mata..aamiin

mmg masa ngandung n kn ddk kat wad..ayik bermenukan buah kiwi je

Amin amin amin.. Kiwi mmg bagus banyak khasiat, tapi saya kurang gemar nak makan buah-buah. Hmm pasn boleh la paksa diri telan sama :D:D

owh kiwi pn blh bg pregnant...kita usaha takat terdaya selebihnya berserah

wah..nnt nk bagitau kawan ofis la..

wah..nnt nk bagitau kawan ofis la..

thanx sharing.. memang suka pun buah kiwi :-)

Anak okje yg kecik tu suka makan kiwi

lama dah akak tak beli kiwi..lagi pun mahai sket..
tapi memang bagus buah ni..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF