Beras Perang dalam Supremix BIODEX..

Semalam saya ada habaq kan.. dalam produk BIODEX ada menggunakan beras perang sebagai salah satu bahan utamanya.. 


Ni lah produk yang saya maksudkan tu.. SUPREMIX.. lepas bancuh, masa nak minum tu wangi je baunya.. bau sprulina tu.. kikiki.. 

Kalau nak kurangkan berat badan uols boleh amik SUPREMIX ni tanpa makan makanan berat.. maksudnya makan yang ringan2 je.. contohnya amik sup sayur ke.. sebab dalam SUPREMIX kan dah ada beras perang.. memang mengenyangkan nanti.. tapi kalau rasa nak tambah berat badan amik SUPREMIX selepas makan..


Previous
Next Post »
9 Komentar untuk "Beras Perang dalam Supremix BIODEX.."

tgk pakejing pun tahu mesti wangi..sbb campuran buah2an... :)

akak nak kena tambahkan berat badan lg....

ni baru first time dgr supremix ni

bagus ni...makanan kesihatan, elok kalau diamalkan..

biasanya produk mana2 pun gitu kan.. nak kurus, amek seblm mkn.. nak gemok amek selps mkn.. ;)

ada campuran buah buahan sekali ke?..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF