Hadiah cabutan bertuah EPHYRA

Sepanjang karnival halfest berlangsung booth Ephyra ada menawarkan cabutan bertuah kepada pelanggan yang beli produk mereka.

Termasuklah saya yang merupakan salah seorang pembeli produk Ephyra masa tu. Saya beli Ephyra dengan harga promosi RM150. Tapi tak dapat shaker la pulak. Lupa nak tanya masa beli tu. Huhuhu. Tak dapat shaker, dapat mug pon jadilah kan. Janji ado :-)

Hadiah utamanya ialah I-pad. Ntah sapa la yang bertuah tu ye. Hihi

Saya bertuah la juga sebab saya dapat MUG EPHYRA yang cute. Ok la kan. Kebetulan saya suka kumpul mug. Rezeki-rezeki. Nak tengok ke !!! Meh sini nak tunjuk. Hiks ;)





cantikkan :-)

Previous
Next Post »
8 Komentar untuk "Hadiah cabutan bertuah EPHYRA"

alhamdulillah, rezeki..

psstt: mai le jenguk blog akak jap, hi3

cantik!! =)

mesti banyak koleksi mug kat umah ciksue..=D

rezeki jugak tu walaupun dapat mug je.. bertuah ciksu..

Alhamdulillah.. Rezeki kan.. Tahniah!

bnyk perubahan x minum ephyra ni.. bgskan...

Hi all!
Berminat nak mencuba Ephyra?

Beli Ephyra dengan HARGA PROMO dan dapatkan FREE Body Shop shower cream 250ml / body butter 50ml!

Seriously, grab this GREAT deal! Sementara stock masih ada!

Yours truly,
Izza (Pengedar Sah Ephyra)
0192198619 (call/sms/whatsapp/line/viber/tango/kakao/wechat)
Instagram: izzahadi
izza_grrl@hotmail.com

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF