KLCC, Kuala Lumpur

Jalan jalan je. biar gambar bercerita

Layan kan je ye.

 token
dari stesen damai ke masjid jamek RM1.60
dari masjid jamek ke stesen klcc RM1.60 jugak
murahkan..
 tak payah sakit kepala sangkut jem kat kolumpur ni.
cepat pon cepat 
relax pon relax :D

 my ayah.
pestime ayah naik LRT.
teruja di situ. hihi.

 KLCC
megah berdiri

 cantiknya kolumpur di waktu malam.

 my mom

 cik puan bini dan cik suami
masih berdua


 daku dan KLCC

 rindunya..

LRT menuju destinasi seterusnya ke stesen Jelatek. 
stesen terakhir ialah Gombak .

Selamat malam ;)


Previous
Next Post »
3 Komentar untuk "KLCC, Kuala Lumpur"

husna pon ke KL hari tu baru 1st time naik LRT.. jakun ya amat..=P

Bila mak ayah sy dtg KL, teringin gak nak bawak dorang jalan2 naik LRT sume. Tapi kdg2 kesian pulak..takut dorang penat. Almaklum dah tua. So agak teragak2 jugak la. Mak selalu jgk dtg. Sbb dia mmg suka bab berjalan ni walau penat. Tapi ayah susah sikit. Dia lebih rela duk kt kg jaga ayam itik lembu semua dari jalan jauh2. Penat katanya, tak larat jalan jauh. hehe

Sesekali naik public transport kan..lg best :)

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF