Minggu ni pon aii sebuk..

Eh.. eh.. ciksu ni jap timbui, jap tenggelam.. maap la ye..
 memang tak boleh nak ngelat.. 
sebok bebenor teman minggu ni.. 

Petang marin mak ayah kedah baru sampai(mak saya ler)..
 ada hal yang perlu diselesaikan berkaitan arwah adik..
esok petang saya ada raptai.. lusa pagi2 lagi dah kena standby kat dewan..
 untuk apa tu.. hahaha..
 adelah :-)

Kisahnya pagi tadi cik abe bawa ayah saya ke Koperasi Tentera..
 tujuannya nak semak pasai insurans kelompok yang arwah adik saya punya..
sebab dah lama kan.. asyik dok tunggu pihak kem uruskan.. tapi ntah ler.. rasa lambat bebenor..
 last2 ayah saya yang turun KL..
nak tau apa ayah saya kata..

"sementara ayah dok sihat ni, nak mai selesai semua yang patut.."
Huhu.. 
saya yang dengar ni pon ghasa semacam je dengan ayah tau.. 

Pastu petang tadi lepas makan ke Putrajaya pula..
kami ke Bahagian Pinjaman Perumahan..
nak check status rumah peninggalan arwah buat waris..
selain duit koperasi, arwah tinggalkan kereta dan rumah..
moto arwah, ayah juai sebab tak sanggup nak tengok :( 

Rumah pula, arwah beli dekat area Aman Jaya, Sungai Petani..
 buat masa ni ayah saya la yang dok ulang pi tengok ghumah tu..
pi amik segala bil2 yang kena bayaq..
rumah tu dijadikan tempat persinggahan kalau kami ke sana..
 lagipon saya memang ramai sepupu sepapat kat SP..


Lepas dah selesai apa yang patut..
 saja bawa mak ayah pi Masjid Putra..
kebetulan dah masuk Asaq..
sempat la jalan2 kat bawah amik angin petang.. best jugak..
ramai pelancong Arab Saudi dan China je tadi..
budak2 sekolah pon ramai jugak..
berderet je bas persiaran..

Jom layan sekeping dua gambaq kat Dataran Putra,
Putrajaya ^_______"

Ni my ayah.. 

My emak dan ayah..

Ni ciksu ler :-)

Ps: Saya dah ada nama peneka bunga orkid hari tu.. 

tapi tu la saya tak boleh buka dashboard guna laptop.. 
nape erkkk ..






Previous
Next Post »
15 Komentar untuk "Minggu ni pon aii sebuk.."

Sy pun bizi x sempat nak maraton blog cik sue huhuhuhu

Segak ayah Ciksu, mak CIkSu pun lawa..nampak muda lagi dua nya. patut la anak dia lawa ;)

Kan, kalau orang tua cakap benda macam tu, mmg rasa semacam jer. Hmmm moga baik2 semua nya.

Salam dinda...

Kanda x blh tidolah...terkenang seseorg...bz lagi ye dinda...dah mak ayah dtg tu,elok la layankan lgpun byk juga urusan yg nk diselesaikan tu....sihat segar lagi nmpknya makayah dinda tu....kanda tak pernah lg pergi masjid putrajaya tu...cuma pernah menginap di marriot hotel je...

AlFatihah utk arwah adik tu ye...

P/s..Wahhh...siapakah yg bertuah itu...?

Bz nya cik sue kita ni..ngalahkan calon pilihanraya sg limau

busy ye CikSu.. takpe, selesaikan dulu hal yg penting ok.. Bestnya mak ayah Cik Su datang..

Siapakah yang berjaya teka orkid tu?.. jeng..jeng..jeng.. hihi..

mmg minggu2 akhir tahun yg sntiasa busy...

amboi
pasangan bahagia mak ayh tu
hehe

betul tu kena selesaikan semuanya selagi terdaya dan sihat...

Wah...ayah cik sue nampak muda lah ☺☺

laaa... cik sue nai pinjaman perumahan ke?? nape x bgtau deqla?? alaaaahaiiii... kalo tak boleh jumpa cik sue tau..deqla keje sini la.. hukhuk.. terkejut tau tgk gmbr bangunan tu..patot la mcm kenal.. huhu...

raptai apakah itu ciksue..hehehe

dah selesai ke semua urusan? kekdang mmg lambat sikitkan,..

oh gabungan mak ayah..dapat lah Cik Su yg comel ni :)

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF