Saja2 sibukkan diri yang tak berapa nak sibuk..

Selamat malam uols.. dah tido ke.. ke dok layan tibi.. hihi.. saya macam biasa la masih gigih dok balas jejak uols.. banyak lagi yang tak disinggah.. komen2 pon dah banyak yang dipublish.. tapi banyak juga yang menunggu giliran.. minta maap ye tuan2 dan puan2 sekalian.. yang mana saya belom singgah tu.. in shaa Allah, nanti saya singgah ye.. sebabnya saya tak cukup masa sekarang ni.. saje cipta alasan khenn.. huhu..

Minggu ni memang sibuk sikit.. entri banyak tersusun kat draft je.. ntah bila pon tak tau nak keluaq.. kikiki.. asyik2 tuan blog je yang keluaq.. hahaha... itu sebab banyak citer tergendala.. cerita hari ATM pon dok tertangguh lagi.. entri Biodex pon belom habis citer.. kisah HALFEST baru separuh.. tapi masih gigih sambung berjalan lagi.. acaner ni.. mihmihmih..

Esok seawal jam 800 pagi saya nak ke Taman Burung, KL..
kemdian terus ke Muzium Coklat Kota Damansara.. 
myb petang baru sampai rumah.. jam berapa belom pasti.. malam pula saya nak sambung jalan lagi.. dari kotaraya terus ke utara..

Jom sapa nak itut saya jalan2 cari makan.. kikiki.. ^_______________*


Pssssstttt: Buat mama chubby, saya tak tau macam mana nak contact u.. in shaa Allah nanti kalau ada ruang saya cuba buat entry khas tu ye.. stay tuned :-)



Previous
Next Post »
11 Komentar untuk "Saja2 sibukkan diri yang tak berapa nak sibuk.. "

muzium coklat..?
wahh..mcm menarik...!

selamat berhujung minggu ciksue...

wah nak pi kuala perlis
laksa sana best! hihi

muzium coklat.. X pernah perge lg,,nnt review ya

Byk entry kat draft ye?kira ada masa juga nk menulis entry..kanda ni nak menulispun tkde masa jd kanda jd pembaca setia je le...hehe

Cik su tunjuk tiket bus! emm jelesnya :(
moga selamat perjalanan pergi dan balik yer :) enjoy your holiday CikSu :)

dah pegi pun.. baru nak ajak...hihihi...

Betul tu QR...okhe pun tak sempat habis lagi nk menjejak sahabat alamaya yg dtg menyinggah...

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF