Salam AidilAdha dari LANGKAWI..

Tahun ni saja bawa diri ke Langkawi..
walaupon sedia maklum yang saya memang tak da sedara mara,
baik sebelah mak atau ayah di sana tapi tetap nak ikut tok sedara cik abe pergi membawa diri ke pulau nun di utara.. ^-^

Bagi saya raya kat mana2 pon sama je..
bezanya cuma tak dapat nak salam dan cium mak ayah minta ampun di pagi raya. macam saya yang dah biasa raya diperantauan demi cik abe tersayang..
mmmm, dah lali kot rasanya.. 


Selamat Hari Raya AidilAdha dari saya.. minta maap ye kalau ada salah silap yang tak disedari 💕💕💕💕💕


cantikkan masjid aisyah ni. sebelum solat sunat hari raya aidiladha

selepas solat sunat hari raya aidiladha

Pengalaman saya beraya di Langkawi tahun ni not bad la.. hahaha.. 
kami solat sunat hari raya aidil adha di  Masjid Aishah.. ramai.. penuh masjid tu haa, yang syoknya lepas solat raya kami pusing2 ke kawasan sekitar. konon2 nak  cari kot2 ada orang meniaga ketupat ke lemang ke di pagi raya.. tapi nan hado satu pon kedai yang buka.. udah nama pon hari raya kan.. hihi.. tapi kalau di kl ada tau.

Last2 sekali balik apartment masak maggie kari ngko.. hahaha..
layannn je la.. dah itu je yang ado pong..
pastu ada la juga burger ayam, anggur, jagung & funfries.. dah ghope macam pelancong mat salleh dah.. hihi..


Nampak tu bukti Airil semangat sambut raya.. siap pakai baju melayu tau.. kikiki

Lepas makan, relax2 pastu pi lepak kat Dataran Lang. pastu gerak ke Bird Paradise....

p/s: Cerita di sana, tunggu ye..

Previous
Next Post »
21 Komentar untuk "Salam AidilAdha dari LANGKAWI.."

Best jugak raya raya melancong QR...hehe... Tp mak ayah kedua belah pihak tak tanya ke?

salam dinda..


selamat hari raya aidil adha

masjid aishah tu..di ambil dr nama aishah keturunan ke tujuh mahsuri ke dinda..?

Selamat hari raya Aidiladha buat CIksu sekeuarga.. wah raya di perantauan la tu kan.. memang ,macam pelancong gitu, pagi raya makan burger :) hihi..

wah.. syok tu beraya di langkawi.. ;)

ciksu..jauh bawak diri ke langkawi yer..

tak pernah g langkawi lagi..huhuhu

sy lom penah lg raya tp melancong...cam best jugak..tak yah basuh pinggan mangkuk periuk belanga kan...dasar pemalas tul...

Banyak janji ciksu nak cerita tapi tak cerita lagi ni. Bz betul ciksu. Btw, selamat hari raya aji ciksu. Jauh bawak diri ye cik abe.

salam jumaat Ciksu..
cantik CikSu berpakaian dlm telekung tu :)

wahhh menarik juga raya macam ni
sekali cuti2 malaysia mcm tu :D

rasanya ia kot kanda.. Masjid Aishah :-) tepi jalan mengahala ke Padang Mat Sirat..

Jauhnya sambut aidiladha... Membawa diri yer

sambut qurban kat langkawi ye cik sue..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF