Saya ada masalah..

Saya sendiri tak tahu apa puncanya.. nak kata YES buat hal, tak kot sebab line ok je.. tapi dashboard saya tetap tak boleh buka bila guna lappy.. kalau guna nset boleh je buka dashboard tu.. huhu..

Masa saya dah la suntuk.. nak mengarang sudah tentu amik masa.. nak upload picca lagi.. semua makan masa.. itu sebab kalau uols perasan sejak dua menjak ni kebanyakkan entri saya gambar2 yang diupload semuanya takda WATETMARK kan.. itulah puncanya.. saya hanya update guna nset je.. berbinau bijik mata den ni haaa..

Komen tertangguh dok ada dalam 200 lebih.. itupon pelan2 saya gagah bw juga.. yang mana saya tak singgah lagi tu JANGAN KECIK HATI DENGAN SAYA YE.. SAYA TAK MEMILIH TAPI KEADAAN MEMAKSA SAYA.. huhuhu..

Citer2 menarik saya ke Langkawi, Taman Burung & Muzium Coklat tu kalau boleh saya nak update 
yang terbaik la sebagai panduan uols pulak nanti.. mana tau uols boleh bawa anak2 ke sana pula kan.. itu sebab saya hold.. yang simple2 je saya bawa keluar dulu.. 

Manakala senarai peneka bunga tu dah ada memandangkan saya nak keluarkan senarai peneka2 betul tu maka merumitkan saya.. saya nak kena copy paste link.. huhu.. pastu nak buat cabutan.. hanya dua peneka teristimewa yang akan saya pilih.. 

Kenapa perlu saya buat senarai peneka? Sebab ramai yang teka betul.. so saya kena la pilih antara ramai2 tu.. SAYA MINTA MAAP SANGAT2 YE.. SEGALA KESULITAN AMAT DIKESALI.. huwaaaa.. waaaaa..  :(

Ada sesape yang boleh bantu saya dalam hal ni?



Previous
Next Post »
5 Komentar untuk "Saya ada masalah.."

Salam dinda....

Susah juga kalau mcm tu ye..kandapun tak tau mcmana...

Takpe...pelan2 la nak update cite tu..biar ada pic..nak juga tgkkan...

Siapalah yg bertuah tu ye...ehehe....

Moga cpt sembuh penyakit blog tu ..ehehe

salam..lama betul rasanya tak singgah sini...Qasih Rania apa khabar?

pelan2 ciksue, nanti oklah tu,,kekadang blogspot ni buat hal..

takpe CikSU, Ros tunggu entry Ciksu tu.. mana tahu kan kot-kot nak p muzium coklat tu nanti. boleh jadikan panduan :)

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF